Реєстрація закрита

Вебінар 18 листопада "Інвентаризація: від наказу про проведення до обліку результатів"

РЕЄСТРАЦІЯ ЗАКРИТА

з 18.11.2020 по 18.11.2020

початок в 13:00

Реєстрація закрита

Передплатникам Не передплатникам

Безкоштовно

Про подію

Інвентаризація:

від наказу про проведення до обліку результатів

 
1. Правила проведення інвентаризації:
 
• Обов’язкова інвентаризація: строк проведення, склад комісії.
• Чи проводити інвентаризацію та як сформувати комісію, якщо на підприємстві лише один директор? 
• Оформлення наказів.
• Етапи інвентаризації.
 
2. Матеріальна відповідальність працівників. Чи треба залучати незалежного експерта з оцінки для визначення суми завданого збитку?
 
3. Інвентаризація основних засобів: 
 
• Оформлення та облік нестач.
• Як оприбуткувати не обліковані основні засоби? Чи виникає дохід? 
• Чи списувати повністю замортизовані основні засоби? 
• Як продовжити строк корисного використання? 
• Чи треба переоцінювати основні засоби, залишкова вартість яких 0 грн? 
• Інвентаризація для переходу на виробничий метод амортизації в податковому обліку. 
• Як відобразити ліквідацію ОЗ за результатами інвентаризації.
• Які документи слід оформити, аби не нараховувати ПДВ при ліквідації ОЗ? 
• Чому варто «списувати» об’єкти, яких немає в наявності.
• Інвентаризація орендованих та переданих в оренду об’єктів.
 
4. Інвентаризація запасів:
 
• Облік лишків та нестач. 
• ПДВ-наслідки списання нестач у межах норм та понад норми: позиція податківців. Чи є варіанти уникнення негативних ПДВ-наслідків? 
• Коли можлива пересортиця? 
• Інвентаризація активів на відповідальному зберіганні. 
• Уцінка запасів – право чи обов’язок? Вплив уцінки на податок на прибуток (чи треба створювати забезпечення) та ПДВ.
 
5. Інвентаризація коштів у касі та на рахунках у банках: оформлення та облік.
 
6. Інвентаризація розрахунків:
 
• із дебіторами та кредиторами;
• з бюджетом;
• як розрахувати строк позовної давності;
• списання безнадійної дебіторської та кредиторської заборгованості: облік, податок на прибуток – різниці, ПДВ-наслідки;
• як уникнути доходу за безнадійною кредиторською заборгованістю;
• яку дебіторку можна списати без резерву;
• ризики нестворення резерву сумнівних боргів у тих, хто не застосовує різниці з податку на прибуток.
 
7. Інвентаризація витрат майбутніх періодів, резервів і забезпечень:
 
• Хто може не створювати резерв відпусток? 
• Як інвентаризувати резерв відпусток? 
• Які забезпечення та резерви варто створювати (зменшують базу податку на прибуток).
 
8. Інвентаризаційні описи та протоколи інвентаризаційної комісії: правила складання.
 
9. Інвентаризація за ініціативою податківців: коли та як проводиться. Чи можна проводити без присутності контролерів – що каже суд?
 
10. Відповідальність за непроведення інвентаризації.
 
11. Виправлення помилок у бухобліку, виявлених у ході інвентаризації:
 
• способи виправлення; 
• правильне оформлення бухдовідки; 
• коли доведеться коригувати нерозподілений прибуток (непокритий збиток) (рахунок 44)?
 
Дата проведення: 18 листопада 2020 року, 13.00 - 15.00.

Лектори

Морозовська Галина

незалежний експерт із бухобліку та оподаткування, автор численних публікацій у професійних ЗМІ та постійний автор Uteka.

Про автора
Покупка даного товару доступна тільки для передплатників!

Замовити
дзвінок

Ми передзвонимо вам
протягом 2 годин
Ваше Iм'я

Введіть ім'я

Телефон

Введіть номер телефону