Реєстрація закрита
Дата проведення
з 19.07.2021 по 19.07.2021
початок в 11:00
Реєстрація закрита
Програма вебінару:
1. Види оплачуваних відпусток. Локальна документація роботодавця щодо відпусток. Про що необхідно повідомляти працівників?
2. Документальне оформлення щорічних відпусток. Графік відпусток: які відпустки включаємо?
3. Відпустки «наперед», надання «накопичених невідгуляних» відпусток: які ризики спіткають роботодавців?
4. Відпустка чи компенсація? Які відпустки не можна замінювати компенсацією взагалі або тільки під час звільнення?
5. Відпустка за роботу на комп’ютері, за ненормований робочий день – нетиповий алгоритм розрахунку.
6. Додаткова соціальна відпустка на дітей з 09.05.21 р. Які документи має надати працівник? Дії роботодавця на випередження потенційних ризиків!
7. Розрахунок і виплата відпусткових за оновленою Постановою № 100 (з 12.12.20 р.). За новим порядком оплачуємо всі відпустки!
8. Уникаємо помилок під час розрахунку. Розраховуємо окремі ситуації на прикладах.
9. Відображення відпусток у новій Об’єднаній звітності.
Дата проведення: 19 липня 2021 року.
Час проведення: 11.00 - 13.00.